JOM BERTUKAR KE TIME INTERNET, GUARANTEE LEBIH LAJU!

Dalam zaman maju ni, hampir semua rakyat Malaysia merupakan pengguna internet. Sama ada di rumah, institusi pengajian atau pusat beli-belah. Kat mana-mana saja kita berada, kita tak sedar yang kita sangat bergantung pada kemudahan internet. Lebih-lebih lagi pada waktu pandemik ni. Kebanyakan kita terpaksa belajar atau bekerja dari rumah.

Oleh sebab internet ni penting untuk buat tugas harian, kelajuan internet sangat mempengaruhi kualiti kerja kita. Kat rumah sewa Kai, baru je pasang TIME internet ni bulan lepas. TIME internet ni ada banyak pakej yang berbaloi. Sesuai untuk pelajar macam Kai atau orang yang dah bekerja. Kai kongsi dengan housemates untuk internet ni. Kitorang ambik pakej 100mbps untuk RM99.00 (tak termasuk sst) sebulan. Ada macam-macam pakej lagi ditawarkan. Korang boleh melawat website TIME, klik je kat banner! Nanti korang akan dibawa terus ke sana.

Yang bestnya, untuk bulan pertama, korang dapat RM100 off! So, dapat jimat duit kat situ. Pakej TIME internet ni semuanya berkontrak. Maksudnya, korang kena sign kontrak untuk guna dua tahun. Kalau tak nak berkontrak pun boleh, tapi akan ada caj tambahan sebanyak RM400. Caj ni hanya perlu dibayar sekali je, bukan bulanan. Jadi, tak perlu risau. Pilihan di tangan ada. 

Kat rumah sewa 

Kalau korang rasa was-was coverage TIME baik atau tidak kat kawasan perumahan, korang boleh check dulu kat website sebelum mendaftar. Kalau ada sebarang pertanyaan tentang TIME, kat website tu pun ada customer service yang akan tolong. Daripada pengalaman Kai dulu, respons daripada pihak TIME agak laju. Dah lepas office hours pun masih dilayan. Sebab tu Kai suka.

Untuk pembayaran bil pulak, korang boleh bayar menggunakan kad debit/kredit. Jadi, tak perlu bersusah-payah untuk keluar rumah. Zaman sekarang ni semua di hujung jari. Yang penting internet laju, semua mesti jadi! 

Berdasarkan pengalaman, TIME internet ni agak laju untuk tengok YouTube, stream netflix dan kelas online di Google Meet. Guna serentak dengan 15 orang pun masih laju. 

Memandangkan sekarang kita duduk di rumah, korang boleh jugak gunakan TIME ni untuk melayari YouTube and belajar skill baru. Kai baru start belajar tulisan Jepun Hiragana. Nanti Kai rasa nak buat post pasal perkembangan Kai and video apa yang Kai rujuk sebagai sensei 😃

So, tunggu apa lagi? Jom bertukar ke TIME sekarang! Klik sini.

(Disclaimer: Setiap pendaftaran melalui link diberi, Kai akan memperoleh keuntungan.) 

9 Comments

  1. sama la kai, nad pon guna TIME. syok laju dari unifi

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan! walaupun tak famous macam unifi xD

      Delete
  2. TIME mmg terbaik :( tapi my house TIME tak support plak terpaksa la pakai TM

    ReplyDelete
  3. Waahh senang la lepas ni kelas on9🤩 tak la terkeluar keluar google meet hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha xD aduh samalah. dulu pakai internet slow, selalu terkeluar :')

      Delete
  4. Ini untuk jaringan internet kah cik?Wi-Fi begitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, untuk Wi-Fi. TIME best sebab laju walaupun ramai gunakan serentak

      Delete